Medewerker Binnendienst (parttime)

Hello parttime medewerker binnendienst, ben je er klaar voor?

De lokale overheid verdient de beste werknemers. Op eentje na dan, de beste medewerker binnendienst (24 uur) houden we graag voor onszelf. Samen met jou willen we vanuit Amsterdam zoveel mogelijk mensen aan een baan helpen waar ze gelukkig zijn. Dat is onze missie! Daarbij rekenen onze klanten, collega’s en sollicitanten erop dat je alle organisatorische en administratieve taken verzorgt. Tot in de puntjes. En met een glimlach op je gezicht. Jouw glimlach wordt nog groter als de door jou gepubliceerde vacatures resultaat opleveren. Zo draag jij direct een stukje bij aan het grotere geheel.

overleg

Wij zijn nieuw, maar niet van gisteren. Hoewel we gelanceerd zijn in maart 2021, zou je ons stiekem al kunnen kennen. Hellopublic is namelijk de nieuwste dochteronderneming van Jobsrepublic en Gemeentebanen.nl. Wij zijn al 20 jaar dé specialist voor werving, leveren-op-maat-oplossingen en zijn dé kennispartner op het gebied van recruitment marketing en verleidingstechnieken. Samen helpen we gemeenten, waterschappen en andere publieke organisaties hun vacatures te vervullen.

In onze succesvolle start-up ben jij de parttime medewerker binnendienst die zorgt dat de hele backoffice op rolletjes loopt; van het uitwerken van adviezen van het salesteam tot het online zetten van vacatures. Een verantwoordelijke en vooral afwisselende baan die vraagt om precisie en efficiëntie. Je staat er niet alleen voor: samen met collega’s Nils en Annemieke vorm jij het Sales Support-team (op jouw contract staat trouwens ook straks de titel Medewerker Sales Support). Met ieder een eigen expertise en gedeelde samenwerkingsgerichtheid vormt dit hechte team een belangrijke basis voor onze club. Op een gemiddelde werkdag:

  • bereid jij campagnes voor en volg jij de resultaten op de voet.
  • communiceer jij campagneresultaten met klanten en collega’s.
  • stel jij rapportages op.
  • beantwoord jij vragen van klanten en collega’s.
  • ondersteun je ons Customer Succes-Team.

Hellopublic

Bij Hellopublic weten we het zeker: lokale overheden zijn de beste werkgevers van Nederland. We helpen gemeenten, waterschappen en andere publieke organisaties hun vacatures te vervullen. Dat doen we onder andere met overtuigende werkenbij-sites, gerichte targetingcampagnes en onze vacaturesite Gemeentebanen.nl. Ook bouwen we aan het imago van de lokale overheid als werkgever.

Hellopublic valt onder moederbedrijf Jobsrepublic. Jobsrepublic mag zich in 2021 voor de tweede keer op rij Great Place to Work gecertificeerd noemen! Daar zijn we trots op, zeker omdat in Nederland maar 63 organisaties deze titel mogen dragen! Wij zijn er daar 1 van. Internationaal zijn er iets meer dan 6000 organisaties die zich gekwalificeerd hebben als Great Place to Work.

Hello collega’s

Zoals gezegd: je werkt direct samen met collega’s Annemieke en Nils waar je ook een paar keer per dag mee ‘meet’. Sales Director Harald is jouw leidinggevende. Elke dag starten jullie op met het team en collega’s van Sales. Dat doen we zeker tot juni 2021 volledig vanuit huis. Als je er toch even uit wilt, dan hebben wij een kantoor op een toplocatie aan het Rembrandtpark in Amsterdam-West. Ondanks de fysieke afstand werk je in een hecht team waar ruimte is voor fun. Zo houden we online pubquizzen met het hele bedrijf en spreken we elkaar ook regelmatig informeel.

Hello parttime medewerker binnendienst, heb jij het in je?

‘Perfectionisme’ is your middle name. Met een scherp oog voor detail behoud jij zowel het overzicht als de rust. Je werkt net als jouw collega’s graag gestructureerd. Zijn er veranderingen of moet je snel tussen taken en systemen schakelen? Jij deinst er niet voor terug. Sterker nog, jij neemt juist een actieve houding aan. Jouw levenservaring helpt bij het stellen van de juiste vragen en het aanvoelen wat je wel of juist niet communiceert. So far so good? Check dan of je dit ook kunt afvinken:

  • een mbo+-werk- en -denkniveau.
  • het liefst werkervaring met CRM- en ATS-systemen, Slack, Trello, Google Sheets, Google Docs en Outlook.

Hello, jij verdient het

Samen zetten we alles op alles om onze klanten het beste te bieden. Successen vieren we samen, met een teamuitje of een fles champagne. In deze baan voor 24 uur per week die je flexibel mag indelen ontvang je op basis van een 40-urige werkweek:

  • tot € 2.300,00 bruto per maand.
  • 25 vakantiedagen.
  • budget voor opleiding en training.
  • om te starten: een contract van 7 maanden.
  • laptop en telefoon.
  • inrichting voor je thuiswerkplek.
  • pensioenregeling.

Enthousiast?

Leuk! Laat jouw e-mailadres achter en we nemen contact met je op.

De selectieprocedure bestaat uit:

  1. telefonische kennismaking.
  2. kennismakingsgesprek met Annette (People Operations) en Annemieke of Nils (Customer & Sales Support).
  3. tweede gesprek met Harald (Sales Director) en Annemieke of Nils (Customer & Sales Support).
  4. get tested! Assessment maken (denkkracht, persoonlijkheid, schrijfvaardigheid).
  5. assessment bespreken. Wij nemen contact met je op.
  6. aan de slag als onze nieuwe collega!

 

Wil je meer weten over deze vacature?

Neem contact op!

Harald Stadermann

020 - 26 11 260

harald@hellopublic.nl

Harald Stadermann